Een perfecte sales pagina in 4 stappen

Perfecte Sales Pagina

Wil jij de conversies van je salespagina verhogen? In dit artikel leg ik je precies uit hoe je mensen doormiddel van tekst in de juiste mindset krijgt. Een goede webtekst begint met een goede “hook” en de belangrijke informatie over je product of dienst bovenaan. Hoe verder je naar onder scrolt, hoe minder belangrijk de informatie wordt. Daarmee bedoel ik … Read More

Instagram Automation Tools? Doe maar niet!

Instagram Automation Tools

De oplettende Instagrammer had mij al gevonden op mijn “tweede” business account. Ik werd door familie zelfs geappt of ze me nu op dat andere account moesten volgen. “Nee hoor, gewoon een experimentje” antwoorde ik. Ik had een aantal jaar geleden weleens met Instagram automation tools gespeeld, maar wilde het nu eens op een “schoon” account proberen. En – heel … Read More

Op welke social media kanalen moet je aanwezig zijn als ondernemer?

Op welke social media kanalen moet je aanwezig zijn als ondernemer

Als ondernemer wil je natuurlijk jezelf laten zien online. Wanneer je social media goed inzet kun je hier namelijk veel kwalitatieve leads vandaan halen, zonder dat je daar duizenden euro’s aan uit hoeft te geven. Dat klinkt goed! Maar met YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Twitter (en,en,en…) is het soms moeilijk om overal (goed) aanwezig te zijn. Als ondernemer moet … Read More

De Social Media trends van 2018

We zijn bezig met de eindsprint, 2018 komt steeds dichterbij. Wat worden de social media trends van 2018 en zijn er dingen die we in het nieuwe jaar echt gedag kunnen zeggen? Het blijft altijd een beetje koffiedik kijken, maar wanneer je de markt een beetje in de gaten houdt kun je de volgende trends ontdekken.

Kies niet standaard voor zakelijk taalgebruik

Leef jij nog altijd in de veronderstelling dat je website vooral een hele zakelijke uitstraling moet hebben? En wil je vooral “zakelijk taalgebruik” op al je online kanalen? Dan mis jij misschien een goede manier om een persoonlijke relatie aan te gaan met je klanten.

Moet je nog wel bedrijfsblogs schrijven?

Je moet als bedrijf bloggen! Of dat is in ieder geval wat er door mensen wordt geroepen. Content is belangrijk, maar is bloggen echt verplicht voor jouw business? Laat ik beginnen bij het begin: content is nog altijd king. Maar wel content waar goed over is nagedacht. Bloggen is voor veel bedrijven de enige vorm van “contentmarketing” die ze doen. … Read More

Wanneer nodig je de contentspecialist uit voor je website?

UX-designers, visual designers en programmeurs zijn vaak al vanaf het begin bij een website betrokken, copywriters en contentspecialisten worden vaak pas op het laatste moment uitgenodigd. Zonde! Daar laat je als bedrijf waarschijnlijk flink wat kansen liggen. “De website is al af, we hebben alleen nog wat tekst nodig. Kun jij dit nog even regelen?” Is een vraag die ik … Read More